Trainer

Campagnetraining
Ruim 10 jaar geef ik trainingen aan aanstormende politici, maatschappelijke organisaties en politieke partijen en bewegingen in opkomende democratieën. In overleg stel ik een programma samen gericht op het verdiepen en aanleren van vaardigheden op het gebied van media, campagne, organisatievorming, doelgroep analyse, onderhandelen, debatteren, formuleren en communiceren van kernboodschappen. Vragen die daarbij aan bod komen:

  • Hoe zet ik een succesvolle en effectieve (verkiezings-) campagne op?
  • Hoe organiseer ik een campagneteam en werf ik vrijwilligers?
  • Wat is mijn kernboodschap?
  • Hoe presenteer ik effectief?
  • Hoe voer ik een doelgroepanalyse uit?

Ervaring:

Trainingen


Midden-Oosten (Irak, Iran, Libanon en Jordanië)
Kaukasus (Armenië, Georgië)
Oost Europa (Noord-Macedonië, Oekraïne, Litouwen, Belarus, Rusland, Albanië, Servië, Moldavië, Bosnië)
Afrika (Marokko, Tunesië, Zuid-Afrika)

 

 

 

Train de trainers

Hoe sta ik voor de groep, hoe maak ik een programma dat 20 mensen twee dagen lang boeit, welke methodes kan ik het beste gebruiken? Het zijn een paar van de vragen die in de interactieve training van trainers aan bod komt.

ToT, Wenen, februari 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Opdrachtgevers:
Hivos www.hivos.org
Al-Amal http://www.iraqi-alamal.org
Foundation Max van der Stoel www.foundationmaxvanderstoel.nl

In de media:

In 2014 trainde ik twee keer een week 28 trainers in Irak in opdracht van Al Amal en Hivos. Op hun beurt trainden zij 1000 vrouwen in alle 18 provincies in Irak voor de nationale parlementsverkiezingen van 30 april 2014.

EenVandaag maakte een item over de verkiezingen en trainingen: http://www.eenvandaag.nl/buitenland/51051/verkiezingen_irak_hoe_is_het_land_er_aan_toe_?autoplay=1

Een aantal impressiefoto’s:

foto (1)

 

IMG_1728

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *